Sider

tirsdag 16. mars 2010

Ridning og Tømmekjøring i dag :)

Med Ville såklart :P
Jeg og Lilja red en liten tur nesten til bank og ned igjen. Ville var stresset så jeg tømmekjørte han etterpå så han fikk brukt energien sin til noe fornuftig og i dag var han veldig samarbeidsvillig,med å bla.galoppere når jeg ba han om det i longeringen :)
Men i hvertfall så har jeg ikke gjort så mye annet.
Har vært en tur på butikken,gikk dit ned til Rema md Bonzo :)
Bonzo og Amigo var på rømmen i dag. Amigo hadde låst opp døra og stukket ut med Bonzo,men heldighvis kom de hjem :P
*Burde kanskje ikke ha drukket en burn tidligere i kveld...Er ikke trøtt nå xD*
Forresten ville jeg publisere denne videoen siden jeg syns sangen er bra og jeg ikke fant noen andre brae videoer til denne sangen :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar