Sider

søndag 21. mars 2010

Hva er galt ?

Ja,det er et spørsmål jeg stiller meg selv hver eneste dag når jeg ser på bloggen min.
Hva er galt?
Det føles som om bloggen min er kjedelig. Noe jeg vil forbedre,men hvordan skal jeg gjøre det uten lesernes hjelp? Jeg vet ikke hva de som leser bloggen min er intressert i derfor må folk kommentere. Det setter jeg pris på. Og jeg setter også pris på at noen bruker de rutene hvor man kysser av ''morsomt'', ''intressangt'' og ''kul''. Tror dere de rutene bare er til pynt ? Det kan jeg jo faktisk begynne å lure på.
Men noe positivt. Jeg ser på besøkstallene og smiler :) Takk for at du i det hele tatt gidder og dra på bloggen min.

Men ikke bare om bloggen generellt. eg har ikke gjort så veldig mye annet i dag enn å ha vært på jobb i 8 timer. Fra kl. 06.45 til 14.50. Slitsomt å stå opp kl. 06.15 på en søndag hvor jeg vanlighvis ikke står opp før 09.00-10.00.
Men jeg blir vel vant til det. Det er jo faktisk en jobb det er snakk om.
Men nå skal jeg gå å sove. Lurte på om jeg skal dusje i morgen tidlig... ?
Da må jeg stå opp kl.07.15.
Men i hvertfall.. Denne sangen har jeg hatt før på bloggen(i november i fjor tror jeg), men da var den i dårlig kvalitet. Denne er bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar