Sider

søndag 31. januar 2010

Amigo var løs på jordet xD

I dag dag,før jeg skulle ri,for jeg og skulle hente hestene ute på jordet.
Pappa hadde jo sparket til stallen med hundene så han hadde sotte dem fast i tilbygget til stallen.
På ett eller annet vis hadde kroken til halbåndet til Amigo løsnet så han hadde kommet seg løs og sprunget ut på jordet til Björk og dem xD
Ja,så tilbake til da jeg skulle hente hestene.
Pappa spurte meg om hvos jeg skulle ri og da sa jeg at jeg skulle ri på jordet.
''Du må være forsiktig å ri på jordet,det springer en stor hund der. ''-Pappa
*Så ser jeg bort til hunden*
''Det der ligner på Amigo. Amigo !''
*Han ligger ba der og spiser snø*
*Jeg går mot han*
''Amigo! :) Det er Amigo!!'' roper jeg til pappa
Prøvde å få tak i han men han sprang rundt og lekte xD
Fikk jo tak i han til slutt da og da gikk pappa med han til stallen og satt han fast der,igjenn xD
Her er pappa og hundene på tur til stallen :) Litt dårlig kvalitet på bildet siden jeg zoomet så mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar