Sider

lørdag 23. januar 2010

Norges styggeste hund ?! What?

Angrer litt på at jeg solgte den forrige hesten min.
Har sett noen nyere bilder av hun og ser en fantastisk hest.. Som jeg solgte ...
Men hvis hun ikke hadde blitt solgt hadde jeg kanskje ikke hatt Ville.
Han er jo også snill og søt...

Forresten,det var en ting jeg ville ta opp på bloggen.
Hva synes du om personene som sier "norges styggeste" hund ?
Jeg synes det er dritt at de faktisk skal kalle en hund for norges styggeste! Det er frekt!
Så det på Skavlan i går og ble ekstremt irritert.
Hunden var kåret til norges styggeste og var en blanding mellom Kinesisk nakenhund og chihuahua. Tror faktisk også at den blandingen er ulovlig siden de blir så stygge. Det sto i hvertfall en plass jeg leste det.
Personlig mener jeg ikke at hunden var stygg.Det er bare frekt å si det.

Har også fått en ny yndlingssang.
Fireflies-Owl City
sangen    gruppa/artisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar