Sider

tirsdag 26. januar 2010

Friidrett

Var faktisk på Friidrett med Björk og Lilja i dag etter jeg hadde vært og tatt inn hestene:P
Tok bilder. Jeg gjorde egentlig ikke så mye der. Sprang bare opp og ned trapper xD Eller,ikke så mye som de andre.
Det er fremdeles drittvær ute og det blåser mer enn i ste pluss at det er snøfokk.

Jeg og Kristin hadde en liten ,hva skal man kalle det... ? Vel saken er den at jeg slapp en omega 3 tablett oppi melka til Kristin og hun begynte å flire å ta pølsetanga og få den opp xD Så når hun hadde fått den opp stappen hun den i saftglasset mitt xD Heldighvis var det bare litt saft igjenn xD
Så etter det spurte hun om jeg ville ha en brødskive. Ja,sa jeg,med salami.
Så skjærte hun en feit brødskive å stappet en omega 3 tablett oppi xD
Men jeg spiste den ikke ,jo brødskiva men ikke tabletten fordi jeg hadde sett at hun hadde stappen den oppi  så :P
Morsomt xD

Garreth stikker hodet ut :P Tok bildet da vi hadde tatt hestene inn.
Hadde litt fritids xD Måtte bare herme etter Kristin :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar