Sider

fredag 8. januar 2010

De beste sangene som noensinne er laget !

Jeg bare elsker disse sangene !!
Andbefales å høre !

1.Untouchable-Taylor Swift
2.Beautiful Eyes-Taylor Swift
3.Us Against the world-Mitchel Musso
4.Top of the world-Kate Voegele
5.Baby don't you break my heart slow-Taylor Swift

Ellers i dag har jeg egentlig ikke gjort så mye..
Så på Home and Away kl. 16.00...
Etter det gikk jeg en ca. en times skitur med Bonzo.
For å forklare turen med en setning: Det hadde gått fortere å gå 'xD

Skal senere til stallen.
Har kjøpt ny grime til Garreth og Ville.
Har også kjøpt tre nye leietau xD
Har mange nå.
Håper på bra vær i morgen så jeg kan ri tur med Ville :P
Håper at det ikke er så kaldt som det har vært de siste dagene.
I dag var det heldighvis ikke så kaldt,men det snør og detr har det gjort omtrent hele dagen :)
Nysnø og ikke kulde håper jeg på :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar