Sider

onsdag 6. januar 2010

Vampire Diaries

Akkurrat nå ser jeg på Vampire Diaries.
Egentlig en litt rar serie ...

Renset buret til degusene i ettermiddag, før Home and Away.
Vasket også det så det er ganske rent nå.
Har egentlig ikke gjort så mye i dag.
Jo forresten, gikk tur med begge hundene i ett bånd xD
Amigo var faktisk den flinkeste. :)
Selv om det var svinkaldt i lufta :S -20 grader :S
Jeg blir kanskje å gå en liten tur med Bonzo på ski i morgen siden det ikke virker så veldig kaldt når det ikke er vind. :D Dessuten er det lenge siden jeg gikk på skitur med Bonzo på slep.

Jeg forsov meg faktisk i dag xD Teit,men sant.
Har ALDRI gjort det før så dette er første gang på 9 år !
Vi hadde spansk i tredje time og mat og helse/Skolekjøkken fra fjerde til sjette time :P
Vi lagde grønnsakskarbonader(karbonade uten kjøtt,bare med grønnsaker :S ) til middag og til dessert rullekake overfylt med bringebær xD

Skal til Hammerfest snart,vet ikke helt når xD
Men skal dit og være der en hel helg hos en snill venn som heter Martine :P
Gleder meg :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar