Sider

torsdag 28. januar 2010

Ooo Yeah xD



Sjokolade-soyamelka står der og roper: Drikk meg! Drikk meg !!
Bananen ligger der og brøler: Spis meg,spis meg !!

Måtte bare få en begynnelse på det her innlegget xD
Men det virket faktisk sånn i ste,før jeg skulle sykle på trimsykkelen.
De sto/lå der bare å fristet.

Har sykklet 2 km på bare 5 minutter i dag :)
Forbedring fra i tirsdag :)
Har netopp strekt ut.

Huff.
Jeg har egentlig vært dritlat i dag xD
Sett på tv, vært i Nymo stallen og møkket boksen til Calista og nå sitter jeg her med dataen og for noen minutter siden sykklet jeg.

Digger den nye mobilen :)
Men sliter litt når jeg skal sende melding for når jeg trykker send, står det bare "nettverksinnstillinger utigjengelig" -.-
Kjedelig, men skal prøve å finne ut av det.

Forresten så hadde vi en meningløs trivselsdag i dag på skolen -.- Som om ikke det var nok ,hadde vi ennå drittvær! Iskaldt pluss iskald vind! Og vi måtte gå mellom skolen og storhallen og aulaen.
Jeg var på gruppe med Trine og Ida og noen andre.
Vi var i storhallen og spilte slåball og amerikansk kanonball, så dro vi til 8A sitt klasserom og hadde kortskalle og alibi. Etter det dro vi til aulaen. Der hadde vi volleyball.
Det eneste morsomme var slåball.-.-

-Har du hatt trivselsdag på skolen  ?

-Hvis ja,hva syntes du ?


Skjønte egentlig ikke poenget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar