Sider

mandag 11. januar 2010

Oppdateringer fra i går og i dag

I går gjorde jeg egentlig ikke så mye mer enn å gå tur med hundene. En litt lang tur egentlig, 4-5 km.
Eller,det virket vel så langt siden jeg gikk i en og en halv time pga. to visse unger kalt Bonzo og Amigo som stoppet og luktet/tisset minst.  20 gang xD Fikk gnagsår under bena pga. dårlige tursko.
Var også i stallen.

I dag har jeg vært på skolen og etter det dro jeg til frisøren for å bestille hull-i-ørene time :D Så det skal jeg gjøre i morgen ;D Har fra før,men skal ta to nye ved siden av de andre. Så da kan jeg bruke to par øredobber samtidig :D
Så også One Tree Hill,Home and Away og H2O før jeg gikk tur med hundene kl.16.20.
Skal på jobb i stallen snart nå,nymo stallen :P

Degusene springer for harde livet i hjulet sitt i buret xD
Det har de gjort en stund nå :P

Hadde gym på skolen i dag. Det er alltid kjedelig. Svømming er gøyere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar