Sider

torsdag 14. januar 2010

Har ikke blitt å blogge de siste dagene :/

Triste greier.
Har ikke blogget i det siste egentlig.
Antagelig fordi nettet har vært drit -.-
Men altså.. Har egentlig ikke gjort så mye annet enn å se på tv, gått tur med hundene ca. hver dag ned til stallen og noen ganger tilbake og gjort lekser.

I dag spilte jeg,Sara,Björk og Elin games :D
Gøy:P Det er alltid gøy å spille games,utenom de gangene biiip sitter bak og sier hvor mange man har av feks. en nier -.-
Det er dritirriterende -.-

Forresten ,blir kanskje å blogge mye i helga ,håper i hvertfall det siden jeg,Sara og Björk skal til Alta på Fristil :D:D:D
Gleder meg :P
Tar buss i morgen ettermiddag :P

Btw, har fått ny støvletter og jeg elsker dem :D

Måtte bare ta med dette bildet av meg og Amigo :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar