Sider

lørdag 9. januar 2010

Fritids hele dagen xD

Det første jog gjorde når jeg sto opp var å ta meg et glass hjemmelaget,deilig saft og så stikke til Europris xD
Jeg kjøpte hundegodt,shampo,balsam og en leke til Amigo .
Med en gang han så den var det som om han ble forelsket xD
Amigo's første kjærlighet xD Egentlig ikke ,det var faktisk en hundebamse som heter Rufus som jeg kjøpte i Finland for mange år siden xD
Så har jeg faktisk orket å male omtrent hele dagen,ca. 4-5 timer med ett maleri,egentlig to,men på ett lerret.
Tror jeg brukte lengst tid på å male Bonzo :P

Tok også en gåtur til stallen med Bonzo og Kristin.
Og som vanlig når Bonzo ser en hund får han anfall og begynner å bjeffe,men det har faktisk hendt noen ganger at han ikke har fått det.
De gangene han også nesten får anfall er når han ser naboen xD
Jeg skjønner hvorfor og grunnen skjedde for flere år siden,men vil ikke nevne den her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar