Sider

onsdag 21. juli 2010

Bading :P

I dag har jeg faktisk vært å badet :D
Morsomt !
Jeg syklet først til Sara med Amigo ved siden av.
Han er jo kjempeflink :D
Elsker han !
Det gikk i hvertfall fort opp til hun.
Etter jeg var kommet ventet jeg og Sara på Björk,siden hun skulle komme med Felix.
Så da hun kom stakk vi opp til det vannet jeg og Sara badet i på mandag.
Det var kjempegøy.
Jeg var den første til å hoppe uti :P
Fikk også Amigo uti ,men da han kom til meg var det liksom ''ja,nå er jeg her,hva nå?''.
Så plasket han videre xD Og da jeg svømte kom han etter.
Man kan si at han prøvde å drukne meg xD
Det skulle vært filmet ! :P
Hadde sikkert sett veldig teit ut.
Også etter en god stund kom endelig Björk uti :P
Så vi svømte litt:P
Men etter å ha vært i vannet en god stund begynte man å bli varm :P
Så da når jeg gikk opp var jeg iskald..
Og etter jeg hadde vært der så måtte jeg dra fordi jeg skulle på møte.
Så da sykla jeg og Amigo bare ned til Rikets Sal :P
Men ellers...Ikke mye...
Skal ned til hestene en tur nå :P

Amigo :P Men bildet er tatt i går på ca. samme plassen :)
Bare at da turte han ikke å svømme xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar