Sider

onsdag 28. juli 2010

Kjøresele til Ville

Endelig kom den :P Eller. Egentlig bestilte jeg travsele siden jeg hadde måttet kjøpe så mye tilbehør til en vanlig kjøresele. Så jeg fikk med tømmer og travhodelag :P Vurderer og selge hodelaget siden jeg egentlig ikke har bruk for det og det er jo helt nytt og ubrukt,men får vente og se. Kanskje man en dag trenger det.
Hadde tenkt å ta bilde av sela og  det ,men siden kameraet mitt har fåreløpig streik så får jeg bare låne et bilde av Börjes. Men jeg har ikke copyright på det da.

Sånn ser sela ut da,men min er svart ,men her er det ikke bilde av hodelaget eller tømmene.

Ellers i dag har jeg og Björk vært å ridd.
Red ned til elva. Björk red Beisla med Birta på slep :P Eller. Hun fulgte etter. Og hun så ganske morsom ut det hun gikk og trasket forran meg og Ville.
Vasset også uti elva i dag. Kom egentlig ikke så langt før det ble dypt.
Forresten så regnet det.Eller .. Yr kalles det vel siden det ikke var store regndråper akuratt. Ikke som i natt.
Da høljet det virkelig ned!

Har faktisk ikke noen andre bilder siden kameraet mitt er på lading og det har den vært siden ett tiden i natt.(Noen tror kanskje det er noe galt med kameraet mitt siden det lader så lenge,men den har alltid ladet så lenge så det er ikke noe galt med det.) Så den har ikke vært i bruk i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar