Sider

mandag 5. juli 2010

Tromsø og ny degus :D

Yeeeeeey!! Etter å ha ventet 10 og en halv måned fikk jeg endelig en hanndegus! :D Verdens søteste og mest rampete unge :D
Bestemte meg for å kalle han Leòn(Løve på spansk). Synes det var et litt kult navn :D
Trist at han måtte forlate broren da : ( Hadde jeg hatt mer penger så hadde garantert kjøpt broren også til selskap. Glad jeg dro til Tromsø :)
Sånn btw så fikk jeg også sett Twilight Eclipse i går :-D Veldig bra film, til dem som ikke har sett den så burde dere virkelig gjøre det :o)
Noen lurer jo sikkert på hvorfor jeg var i Tromsø da,men en ganske enkel grunn.
Var på Jehovas Vitners områdestevne i TromsøHallen :) Er jo det selv da og det var veldig morsomt å være der. Dro også å spiste på Kinaresturang med mange flere Jehovas Vitner på lørdagen og det var koselig :)

Kom hjem i dag og har vært i stallen og ridd Ville litt.Hadde søskenebarnet mitt med siden hun liker hester. Lot hun få ri Ville ;D
Renset buret til Amy og Amira i morgest i sjutiden. Tidlig. Men det var fordi jeg måtte stå opp 03.30 for å dra på flyplassen siden flyet gikk kl.05.30. Sov ikke engang på flyet..

Bilde fra flyturen til Tromsø :D

En del av Tromsø en tåkefull morgen ;P

Leòn <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar