Sider

tirsdag 6. juli 2010

Ridning med Sara

I dag har jeg og Sara vært og ridd igjen :)
Hun på Garreth og jeg på Ville.
Red til det jeg og Björk kaller Sletta og så ned Elveveien. Der skvatt Ville fordi en tysker med traktor sto parkert der xD Så han tyskeren i avisa i går. Han hadde visstnok kjørt fra Tyskland til Norkapp med traktor.
Morsom ridetur egentlig. Ville hoppet uten at jeg var forberedt over en liten ''bekk''. Synes det var ganske morsomt egentlig siden han ikke har gjort det før.
Vasset også uti vannet/elva og lot han drikke og kose seg ;)
Jeg og pappa har også laget degushus i dag ;) Skal ikke sette det inn til Leòn før i morgen siden pappa skal borre et til hull i siden. Pluss at det er litt stort så jeg må skille bunnen og buret for å få det inn.
Har også hatt Amy og Leòn i lag litt i dag. Kanskje rundt en time eller noe,ikke lang tid. Bare sånn at han skulle få selskap og at hun kunne møte han. Leòn gikk rett på sak etter at hun hadde kommet inn og da hun skulle springe i hjulet var han på henne xD Jaja. Det gikk jo bra da. Skal prøve å ha Amira inne hos han,men ikke enda.

Sara og Garreth :)

Degushuset som jeg og pappa lagde ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar