Sider

onsdag 21. juli 2010

Sorry EKSTREMT lite blogging

Ja... Har vært opptatt , pluss at jeg ikke finner Usb'en til kameraet mitt så jeg får ikke overført noen bilder.
Men i hvertfall,som det siste innlegget sa.
Taylor Swift kommer med et nytt album!!
Yeeeey ;D
Gleder meg :)
Ellers har jeg gjort lite.
Nesten blitt angrepet av måser.
De er så feige at de kommer bakfra.

 Ferdig med sommerjobben,endelig ;)
Har også blitt kjent med noen som har flyttet hit fra Bergen ;D
Ganske kult!

Også var jeg og Sara og badet i et lite vann i går og det var utrolig gøy :P
Drar kanskje å bader i morgen også,men da er Amigo også med.
Trente han litt i dag.
Først gikk jeg fra meg til Sara(ca.3-4 km).
Der trente vi litt agility også gikk vi til det vannet hvor jeg og Sara badet også badet Amigo litt,men han var for feig til å svømme å hente de pinnene jeg kastet til han xD
Gikk tilbake til meg etter det også.
Og da var Amigo KJEMPEFLINK :D
Ble såå stolt over han.
Han var bare så flink å gå i bånd !
Ville,Amy og Amira fylte alle år i dag :D Hehe ;P
Ville ble 14 år og Amy og Amira ble 4 år :P

Og nå er også Björk kommet tilbake fra Island :)

Også har jeg en ganske så frekk søster. Bare dra på bloggen hennes http://www.kriiseliisa.blogg.no/ og bla ned for å se.....
Kunne personlig ALDRI gjort noe sånt mot hun..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar