Sider

søndag 25. juli 2010

Ikke blogging i går

Sorry at jeg ikke blogget i går,selv om det antakelig ikke er noen som bryr seg x)
Ble bare så hektisk fra halv fire tiden på ettermiddagen.
Morsomt i går da ;)
Først jogget jeg med Björk helt ned til elva ,uten pause! Første gang ;)
Og så jogget vi opp igjen etter en liten pause.
Etter det skulle vi egentlig dra å ta sol,men siden jeg skulle på fotball og Björk fikk kaninkjøpere dit så ble det ikke noe av.
Kjempegøy å spille fotball ;) Jeg scorte faktisk 1 mål! xD
Første gang på hundre år x)
Etter det igjen,og da var klokka ca. 19.00,dro jeg og Kristin på sånn ungdomskveld med noen ungdommer i fra menigheten ;) KJEMPEGØY ;)
Vi spilte et morsomt spill som heter Fantasi . Og man ble skikkelig engasjert og ivrig :P
Man kunne enten mime eller tegne så skulle de andre på laget gjette hva det var :P
Kom ikke hjem da før kl.00.30 :P Så derfor ble jeg ikke å blogge.

Og i dag da...
Har ikke gjort så mye,eller..
I hvertfall. Skulle jo dra å jogge med Amigo.
Planen min med å sykle ned til elveveien og elte sykkelen min men veien og så jogge videre ,gikk i vasken..
Jeg hadde nemlig kommet til en knøtteliten nedoverbakke...
Og der hadde jeg og Amigo god fart,men så var den hunden så idiot at han sprang foran hjulet og gjorde sånn at jeg klarte å tippe. Klokka mi ble så og si ødelagt og det ble tightsen min også..Kneet fikk et svært blåmerke og et stygt sår,pluss at hånda og albuem fikk sår og blåmerker...Morsomt..
Så da syklet jeg hjem med Amigo og tok Bonzo i stedenfor.
Dro ihvertfall ikke å jogget siden jeg fikk så vondt i kneet så da syklet jeg bare hele veien ned til elva. Men Bonzo var løs da. Eller ikke med gangveien,men i skogen.
Kjempeflink hund ;P
Ellers har jeg ikke gjort mye... Jo forresten.
Jeg og Björk var å red i ste :)
Gøy :) Red ned til elva og så til revefarmen,eller nesten dit.
Skulle ta bilde av Björk som galopperte,men hun kom i full fart så rakk ikke det siden jeg måtte holde Ville igjen xD
Men har bilder da :P


Bonzo koste seg med elva ;)

Han turte nok ikke å svømme siden det var strøm der :P

Tok noen blomsterbilder i går,måtte bare slenge ett ut ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar