Sider

fredag 9. juli 2010

Lakselvdagene :D

Lakselvdagene i dag og i morgen ;)
MASSE billige ting på Cubus !
Klær fra 10-100 ,-kr!
Kjempebillig. Kjøpte selv bare to topper.
Har også vært på jobb i dag og skal igjen på lørdag og søndag og neste uke har jeg bare fri mandag og torsdag,men da er jeg også ferdig for i sommer på søndag 18.juli ;)
Har ellers ikke gjort så mye,var en tur innom hestene. Passer også kaninene til Björk så var innom de en liten tur ;D
Søte og større enn forrige gang jeg så de ;)
Da har jeg vel ellers ikke annet å si da :P

Masse folk ;)

Billig!

Har kanskje ikke så mye med dagen i dag og gjøre,men siden jeg var i Caskil benyttet jeg annledningen til å ta bilde av bekken :D Synes personlig det ser litt ut som om den er i en slags grotte-aktig tingtang xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar