Sider

tirsdag 27. juli 2010

Varmt,men ingen sol

Sånn har det vært i dag,bortsett fra for noen timer siden..Da begynte det å regne,men heldighvis høljeregner det ikke.
Ja.. Jeg og Ville red en liten tur i går i det nydelige været :)
Har bare verdens mest fantastiske hest <3
Han var så flink. I går var det så og si flom i elva da... Men ikke i dag.
Utrolig hvor mye det kan endres i løpet av en dag. I dag var det tilbake til normalt.

Kjempefint og ri i dag og. Innså at jeg burde nok egentlig ha tatt t-skjorte som i går da jeg red... Det var kokvarmt,men ingen sol... Jaja...Det var kjempegøy da ;)
 I morgen har det meldt regn.. Håper at det ikke blir det da... Jeg og Björk har tenkt til å dra å bade :)
Blir forresten å dra til Sørøya på torsdag så det blir nok lite blogging.. Blir der ca. 1 uke.
Er ikke helt sikker. Skal ta hestene med da :)
Det blir gøy... Så lenge det er fint vær da ,ellers er det jo ingenting å gjøre.
Bilder kommer nok derifra når jeg har kommet hjem :)
Det eneste triste er at jeg må begrave Micha(moren til jentedegusene mine)... Kommer sikkert til å hylskrike når jeg holder henne... :(


Bilde fra i går :) Nydelig :)

Ville,fra i dag <3
Husk, Copyright(C) by CathrineHl.blogspot.com!

I love u :)


Søtosen Garreth :) Så ser man midt i bildet.. masse knott..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar